(VIDEO) CERMIN KERETA RETAK? ADA JALAN PENYELESAIANNYA TANPA TUKAR CERMIN BARU. IKURI CARA MUDAH DAN MURAH INI.



iklan responsive


    Pernah tak anda bawa kereta dan jalan di belakang lori? Situasi ini boleh menyebabkan batu yang melekat pada tayar lori tersebut akan terpelanting dan kena pada cermin kerata anda. Masalah ini juga boleh berlaku dari kereta yang bertentangan. Namun, kita tidak boleh menyalahkan pemandu lain kerana masalah ini tidak disengajakan.

    Mungkin, kecuaian kita juga yang terlalu rapat mengekori kenderaan di hadapan. Sudah menjadi peraturan bahawa, tindakan mengekori kenderaan di hadapan dengan jarah yang dekat adalah salah dan boleh menyebabkan kemalangan.

    Oleh yang demikian, masalah ini harus ditanggung oleh diri sendiri. Persoalannya ialah, adakah perlu ganti cermin baru jika cermin kereta retak terkena batu td? Jawapannya yang paling tepat ada pada diri sendiri. Jika anak orang kaya dan mampu tukar cermin baru, tiada masalah. Namun kos untuk tukar cermin baru sangat besar.

    Di sini, admin ingin kongsi jalan penyelesaian masalah ini dengan tidak perlu tukar cermin baru serta cara yang mudah dan kos yang murah. Sila klik link di bawah untuk ketahui lebih lanjut dan lihat video.


----> PENYELESAIAN CERMIN RETAK<----

Kongsikan, semoga bermanfaat. Selamat mencuba.

Kredit : muahciket.com

ikalan saiz 250




loading...

0 Response to "(VIDEO) CERMIN KERETA RETAK? ADA JALAN PENYELESAIANNYA TANPA TUKAR CERMIN BARU. IKURI CARA MUDAH DAN MURAH INI. "

Post a Comment